Kindly see also: Phenomena of our time − Aikamme ilmiöitä aunimarjutkari@blogspot.com

24.6.2023

Silloin minua vielä kerran muista


     

Kun olen mennyt, minua muista,

kauas mennyt, maahan hiljaisuuden,

kaukaisuuden takaa minut muista,

kun syksyn lehdet putoilevat puista.

     Silloin minua vielä kerran muista.

Minut, kun olen mennyt kokonaan,

muista − kätesi löytää jälleen sain.

Muista, kun olen mennyt kokonaan,

ja katso, mennä on osatotuus vain.

     Silloin minua vielä kerran muista.

Ja kaikki tuo, mitä suunniteltiin.

mitä toivottiin ja odotettiin,

ja muista taas, mitä suunniteltiin,

ja mistä lakkaamatta haaveiltiin niin.

     Silloin minua vielä kerran muista.

Jos minut hetkeksi unohdatkin,

älä sure, vaan jatka elämää,

jatka hetket hyvät, vaikeatkin,

voi eteenpäin vain jatkaa elämää.

     Silloin minua vielä kerran muista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti